מהרו עכשיו וקבלו עד 10% הנחה לרגל סוף עונה מלאי מוגבל*

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים באתר שלא עקב פגם

IRENU תאפשר ביטול עסקאות שבוצעו באתר הרשת ותיתן החזר כספי לצרכן בהתאם להוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"), במקרים הבאים וכמפורט כדלקמן:

1.בעסקת מכר מרחוק (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן), רשאי הצרכן לבטל בכתב (לרבות בפקס או בתקשורת אלקטרונית) את העסקה, להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי, אם הודיע לרשת על ביטול העסקה כאמור עד תום 14 יום מיום קבלת המוצר (ובשירות - עד תום 14 יום מיום עשיית העסקה ובלבד שמועד ביטול השירות לא יאוחר מ-2 ימים שאינם ימי מנוחה לפני המועד בו אמור השירות להינתן) או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כקבוע בדין (לפי המאוחר מביניהם). זכות ביטול זו לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ועל מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

2.לצורך ביטול עסקה כאמור לעיל, על הצרכן להחזיר את הנכס נושא העסקה ל-IRENU לכתובת שתינתן לאחר יצירת קשר עם נציג בIRENU.

3.ל-IRENU זכות לגביית דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח - לפי הנמוך מביניהם, וכן זכות לגבות את התשלום ששולם על ידה לחברת כרטיסי אשראי או לגוף דומה בגין העסקה שבוטלה, למעט במקרים בהם הביטול בוצע עקב פגם בנכס נושא העסקה, עקב אי התאמה בין הנכס או השירות לבין הפרטים שנמסרו, עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה על ידי IRENU.

4.זכות ביטול שירות השכרת מוצרים תהא מוגבלת בהתאם לקבוע בהסכם ההשכרה, ובכפוף להוראות כל דין.

5.זכות ביטול עסקה והחזר כספי כאשר העסקה נעשתה במסגרת מכירה מיוחדת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) או מבצע תהא מוגבלת בהתאם לקבוע בתנאי/תקנון המבצע או המכירה המיוחדת.

6.בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את IRENU לבצע החזר כספי, IRENU תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין. IRENU איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.
7.אין באמור במדיניות זו כדי להגביל את זכויותיה של IRENU או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי כל דין.

זמני אספקה 

מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, לרוב עד 7 ימי עסקים, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה,  וישיבו לו את מלוא כספו.

אחריות כללית בגין פעילות האתר

  1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
  2. החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.

תמונות להמחשה

לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.

אבטחת מידע ופרטיות

המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו.

מה אנחנו עושים עם המידע

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב, הוצאת קבלה). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). במקרה ששלחת לנו דוא”ל נשתמש בכתובת הדוא”ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא”ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שניתנה הסכמה מפורשת בכתב מראש בהתאם להוראות החוק.

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק אלא לביצוע התשלום ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו.

 

יש לנו מדיניות החזרה של 14 ימים, כלומר יש לך 14 ימים לאחר קבלת הפריט שלך לבקש החזרה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש או לא בשימוש, עם תגים, ובאריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה. על מנת לשמור על המחירים הנמוכים ככל האפשר, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לגבות עמלת חידוש מלאי של 10% על כל החזרה. זה עוזר לנו לכסות את עלויות המשלוח שלנו, ועוזר לנו לשמור על התמחור המדהים שלנו

כדי להתחיל החזרה, אתה יכול ליצור איתנו קשר [email protected] בכתובת . אם ההחזרה שלך תתקבל, נשלח לך תווית משלוח חזרה, כמו גם הנחיות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. לא יתקבלו פריטים שנשלחו אלינו בחזרה ללא בקשת החזרה תחילה.

אתה תמיד יכול לפנות אלינו בכל שאלה להחזרה בכתובת [email protected].

נזקים ובעיות

אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלת הפנים וצור איתנו קשר מיד אם הפריט פגום, אם פגום או אם קיבלת את הפריט הלא נכון כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה

לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים שנפגמו על ידי הלקוח, מוצרים מותאמים אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית). אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

החלפות

הדרך המהירה ביותר להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, ולאחר קבלת ההחזרה, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

החזר כספי

אנו נודיע לך לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזר שלך, ונודיע לך אם ההחזר אושר או לא. אם תאושר, תקבל החזר אוטומטי באמצעי התשלום המקורי שלך. אנא זכור שיכול לקחת זמן מה עד שהבנק או חברת האשראי שלך יעבדו ויפרסמו גם את ההחזר.

כדי לשמור על המחירים שלנו נוחים ככל האפשר, מדיניות ההחזרה של 14 יום חלה רק על מכשירים (טלפונים, אוזניות, מחשבים וכו'). כל אביזרים נוספים, חבילות או משלוח פרימיום הם מוצר ו/או שירות שאינם ניתנים להחזר.